Längtar!!!

Jag längtar sällan hem till Alfta eller till familjen,
det är inte så att jag inte tycker om min familj,
för det gör jag! JÄTTE MYCKET!
Men jag är bara inte en sån som har hemlängtan
FÖRUTOM när det är bestämt att jag ska åka hem,
eller att familjen ska komma upp, då längtar jag som tusan!
Och så känns det nu, nästa vecka på fredag eftermiddag
tar jag tåget hem efter jobbet.
Och jag har en bara en ledig dag fram tills dess,
så måtte alla dessa jävla jobbdagar gå fort!
Ville bara säga det.


Sen vill jag passa på och vara lite patetisk och tycka
synd om mig själv här på bloggen.
Jag sov typ inte många timmar alls inatt,
kunde inte sova bara, kände mig stressad av att komma
hem från jobbet strax före tio på kvällen och veta
att man börjar kl 7 dagen efter igen.
Har såklart vart dödligt trött på jobbet och när jag kom hem!
Men smart som jag är så köpte jag med mig thaimat hem
och satt i min ensamhet en lördagkväll.
My jobbar kväll och Björn vette rackarns vart han är.
Så här sitter jag en lördagkväll, själv, trött och uslig.
Klockan är typ kvart över sju men jag vill bara duscha och sova.
Man jobbar ju sista dagen på den sista 6-dagars veckan imorn, yey!

Förlåt, men jag var tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0