Money money money!

Idag fick jag lön, den stora juli-lönen!
Fett nice med månadslön så man får den stora klumpen
nu istället för i slutet av augusti, perfekt inför flytten lixom!
Ledig är jag idag oxå, tar det mest bara lugnt,
behöver de efter en hård helg och två dagars jobb!

Lönen ska firas genom ett besök i birsta,
jag och IT-konsulten ska handla lite på jysk till vårt
nya kaklade badrum, dom hade nå erbjudanden nu!

(toalettborsten i mitten ser igentligen ut som dom andra två
men hittade inte bilden på den)

När vi ändå är i birsta så ska vi passa på och handla de nya
påslakansettet på Ikea, så vi hinner tvätta de innan flytten.
Vill ju ha de nya fina sängkläderna i den nya fina sängen från
första natten lixom! Mina lakan och örngott i fintrådig chambray bomull
från H&M har kommit som jag ska hämta ut oxå!

Mest troligt så kollar vi in elgiganten eller mediamarkt när vi ändå är där ute i birsta,
vi behöver en del köksutrustning nämligen. Surfade runt lite idag och hittade en hemsida
som heter tretti.se (länk -> Tretti.se), fri frakt och bra priser, ligger i topp enligt pricerunner!
Så vi får se om det blir en stor order därifrån istället!


Blir mycket matriella ting på bloggen nu,
men det händer inte så mycket annat för mig just nu,
jag bara jobbar och jobbar. Och det enda som snurrar i mitt huvud
är flytten om ett par veckor, känns extra roligt när både jag och B
har mycket pengar att kunna spendera på vårt hem oxå!


Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0