Summer and BBQ

Idag har jag en ledig dag efter 4 dagars slit,
4 dagar är lixom max inom vården, sen måste
man få vila kroppen och huvet lite.
Men imorn så är det dags igen.
Hoppas helgen blir lugn iaf!
Imorn ska jag och Björn även på grillfest i Haga,
det blir nog mysigt, dock så blir jag nykter och åker
hem senast kl tio för att komma upp och jobba
kl 7 på söndag igen. Men det blir nog kul ändå.
Och igår så blev vi bjuden på yttligare lite grillning
i Granloholm nästa lördag, och då är jag ledig
hela helgen och kan ta mig ett glas vin eller
nån cider och vara uppe länge länge!
Känns väldigt trevligt med två grillhelger i rad!

Förmiddagen har spenderats i Birsta för att reka lite
inför den stora ikea-shoppiningen i augusti,
provade sängen jag hade tänkt att köpa, men
tyckte nästan att den var för mjuk, men kanske
att den blir bättre med en annan bäddmadrass.
Kunde inte låta bli att falla för frästelsen när det var
halva priset på 6 st stora rödvinsglas, 49 spänn, som hittat!
Inte för att jag är nån rödvinsfanatiker, men dom passar nog
bra i mitt vitrinskåp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0