Patetiska gnagarhästar!!

Igår när jag och Björn skulle sova så
kom han på att jag pratade i sömnen
nångång förra veckan.
Båda hade legat och läst, men jag gav upp
före honom och vände på mig för att sova.
Men tydligen så kunde jag inte riktigt slappna
av när han hade lampan tänd, så jag började
prata i sömnen!

Moa - Patetiskt!
Björn - Vadå?
Moa -  Hästar!
Björn - Vadå hästar?
Moa - Hästar som försäker vara gnagare!


När jag fick höra detta igår så trodde jag att
jag skulle dö av skratt, inte fan visste jag att
jag kunde vara så jävla komisk!!!
Frågan är bara vart jag har fått patetiska
gnagarhästar ifrån?


Annars idag så har jag och Björn vart en vända på
clas ohlson och köpt verktygslåda och 10 flyttlådor var.
Sen har jag hjälpt B lite att röjja ur hans förråd och lägenhet
inför flytten, 6 st stora sopsäcker med skräp slängdes,
och lite fallfärdiga möbler. Så nu börjar det bli rätt
tomt i han lilla etta, men om 6 veckor så flyttar vi förhoppningsvis!

Sen så blönade vi oss själva med en glass och tahimat
i sommarvärmen! Nästan utomlandsvarning på den här dagen!
Nu intas en resorb mot huvudvärken och B är på friskis på hårdträning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0