Det finns en vinnare!

Idag så klev jag upp typ halv nio med Björn och åt frukost,
sen när han gick till skolan så la jag mig i soffan för att vila
och sedan kunna ta mig en tur i skidspåren i solskenet.
Dock blunda jag i en reklampaus och somnade (bummer),
vaknade upp efter en timme och gick och la mig i sängen
för att slummra i 30 min till.
Sen fick det banne mig vara nog, tog en dusch,
slängde i mig lite lunch och tog bussen ner till stan
för att lämna tillbaka brillorna (resultatet ser ni längre ner).
Skulle även köpa ett nytt täckstift, så jag knalla in på kicks,
men där fick man ingen hjälp, dom kändes så snorkiga,
Åhléns hade iaf en trevlig kvinna som hjälpte mig att hitta
nått mot min känsliga hy, jag köpte även en ny rouge och borste,
och allt stod den trevliga kvinnan och sminkade mig med,
har typ aldrig vart med om det förr, så det var lite roligt.

Eftersom det det var fint väder med sol och några få minusgrader
så måste väl något annat vara fel, jo, det BLÅSER!
Och jag med mina känsliga öron tycker inte om det,
har haft örvärk både igår och idag.
Så istället för skidspåret har jag storstädat lägenheten i 2 timmar.
Fint serru!
Nu ropar både magen och kylskåpet efter mat,
så det får väl bli en tur ner till ica och handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0