The weekend

Imorn är helgen över, och min helg har ju vart från torsdag till söndag,
riktigt härligt faktiskt! Har nog mest vilat mig, inte gjort speciellt mycket.

Igår gjorde jag en riktigt härlig långtur på skidorna,
solen värmde och det var så underbart härligt!
Kan inte säga att det blev världens träningspass,
men uppskattningsvis så blev 7 km åkta på 1½ timme,
inklusive en paus för att knyta om pjäxorna och
mata änderna med brödbitar!
Måste erkänna att jag var rätt mör resten av dagen!

Hade även planerat in en comeback på kåren i helgen,
men på fredag så var Björn trött så vi blev hemma
och såg på film. Och igår så pluggade Björn,
och jag hade ingen lust att åka iväg ensam,
plus att jag har haft mycket huvudvärk i helgen,
och det gör en inte extra taggad på krogmiljö.
Kanske att jag kommer iväg till nästa helg.

Snart kommre Björn hit och ska tvätta.
Han hade egentligen tvättstuga hemma hos sig
igår kl 08.00, men jag ville att han skulle
sova hos mig, och han ville sova lite längre.
Så då erbjöd jag mig att han kunde tvätta hos
mig istället, och eftersom jag har 6 olika tvättstugor
att välja på så finns nästan alltid en tid som passar.
tihi, där fick jag till det bra så att Björn är här med mig :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Min dotter som matar änder på en lördag....det känns ganska tryggt att veta att det är så du fördriver tiden ;)

....skämt åt sido så lät det som en sön helg förutom Mr Migrän som lurat hos dig.

Mig hann ah inte kapp i helgen...fullt upp.

2010-03-07 @ 17:32:03
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0