Mina vägglöss blir kändisar!

Mina små äckliga hyresgäster i form av vägglöss
ska bli kändisar över hela landet snart!




haha, kanske inte riktigt, och dom är ju död nu (hoppas jag).
Har inte sett nått sen dom fryste sängen och spruta en gång till.

Men till saken! Idag när jag satt på föreläsningen så ringde
det två gånger med "privat nummer", men jag kunde ju inte
svara, misstänkte att det var från sjukhuset.
Men så poppar de upp ett sms där det står:
Hej, Är reporter på aftonbladet och ska skriva ett
reportage om vägglöss. Läste på din blogg att du haft
det nyligen och skulle jätte gärna vilja intervjua dig.
Hör av dig. Mvh Linda


Jag skrev tillbaka att hon kunde ringa mig efter kl 12
för intervjun, och det gjorde denna Linda.
Hon skulle maila mig artikeln innan den publiseras
antingen nästa helg eller helgen efter det i nån
sån här tidingsbilaga för aftonbladet.
Vilket känns bra, för tänk om hon vinklar den
som om jag är rasist, eftersom jag sa att jag trodde
att det var invandrarna i nacksta som släpat hit
alla löss (är långt ifrån ensam att ha vägglöss i nacksta).
Det läskiga är att det ska komma nån fotograf och ta
bild på mig också, fy fan vad hemskt!!

Nått annat som är lite hemskt är att man är tydligen
offentligare än vad man tror genom bloggar och sånt.
Hon måste typ ha googlat fram min blogg, sen luskat
fram mitt mobilnummer, lite läskigt faktiskt.

(Hej på dig Linda från aftonbladet om du kollar
in på bloggen igen!)


Annars så har det vart skolan och en sväng på stan idag
som har gällt, nya glas i brillorna nu också,
hoppas jag ser bättre nu, det känns bättre iaf!
Sen köpte jag en hårtoning, betsällde klipptid
och åt lite barista innan jag åkte hem i regnrusket!
Nu ska jag städa och packa och göra matlådor,
och imorn åker jag hem till Alfta över helgen.
Björnis är ändå på nån hemvärnsövning över hela
helgen (stackarna i regnet).
Skönt och pressa min skruttbil i totalt 40 mil i helgen,
men nice att komma hem en sväng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0