Telephone

Härlig start på dagen!!
Björns alarm började ringa 04:20,
sen ligger han och snoozar i all oändlighet.
Men 05:40 så kom hans taxi och hämtade honom,
så då blev det tyst och lugnt.
Kändes som en väldigt bra idé de här med taxi,
förra veckan klev ju jag upp och körde han till
tåget mot stockholm som går 06:08.

Själv klev jag upp starx före halv nio,
åkte iväg till skolan en super snabbis för att skriva
ut mitt brev till handledaren på praktiken.
Sen har jag mest suttit i telefonkö till ica och
och mitthem, så nu har jag en parkeringsplats
och ska få en pinkod till icakortet på posten!

Måste bara få yttra mig om min nya hudvårds serie från
clinique, fräschaste känslan nånsin efter man har använt den,
och på bara nägra dagar har min hy blivit så himla mycket finare,
och antalet "blckheads" har minskat!
Men bara för några veckor sedan så köpte jag neutrogenas
serie, men tyckte snarare att jag fick en massa små finnar på
kinderna, plus att den innehåller och parfym och det gör inte
cliniques produkter. Stort tummen upp för CLINIQUE

Nu blir det lunch och lite småstädning här hemma. Sen vid halv ett så styr jag kosan
mot Matfors och deras vårdcentral, känns lite lite pirrigt så här första dagen.
Men jag tror att dom är 4 veckorna kommer att bli kanon!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0