tjolahopp!

Idag blev vi färdiga med postern, skönt.
Så nu ska jag bara öva på min vetenskapliga artikel
som jag ska redovisa imorn på seminariumet.
Annars sitter jag mest och surfar runt bland
storbloggarna samt ikea.
Känner ett sånt sug att åka till birsta och shoppa
både kläder, smink och heminredning.
Vill ha en massa mysiga stickade tröjor och skjortor
nu till höst, gärna ett par svarta boots också.
Sen behöver jag investera i en ny mascara,
slängde min i förrgår eftersom den var över ett år gammal,
blir så när man använder mascara typ 3 gånger i månaden.
Dock känner jag mig helt lost i mascarajungeln, TIPS TACK!
Vill ha nått som inte kladdar eller fäller :D
På ikea skulle vi behöva kompleteringshandla
lite korgar till badrumshyllan, krokar att hänga upp
väskor på i klädkammaren, lampor till hall och vardagsrum.
Och kanske en bänk till hallen som man kan sitta och
ta på sig skorna på.

Nått annat jag har upptäkt senaste dagarna är att min blogg har fått
typ dubbelt så många läsare än förr, plus att det är okända
bloggare som kommenterar, mystiskt men roligt!
Välkommen nya läsare till mitt lilla liv!

Nu borde jag äta lite lunch!

Kommentarer
Postat av: mamma kikar in

Så du är shoppingsugen igen.....lugna mä nu ;)

Fler läsare på bloggen måste bero på den snygga headern mammsen fixat till :))

2010-09-02 @ 19:13:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0